Middag med älsklingen imorgon ♥

Det är inte kul att jobba när inte Robert är hemma och väntar på mig när jag kommer hem eller säger hejdå till mig när jag far. Men samtidigt så förstår jag honom (och hundarna) att de mycket hellre är i stugan och fiskar, badar och umgås än att bara sitta hemma och glo.
 
Men imorgon så kommer Robert hem för att äta middag med mig och eftersom jag jobbar halvdag (hoppas jag i alla fall) så har jag lite tid på mig att göra i ordning middagen. Det kommer bli som helgmiddag mitt i veckan och jag hoppas att det kommer att smaka lika bra som jag har förväntat mig att det kommer att smaka. 
 
Så ikväll är det städning som gäller, började lite igår när jag kom hem men man orkar inte så mycket eftersom det är så varmt utan man får ta lite i taget. Det som står på tur just nu är att gå ner i tvättstugan och starta en tvätt och sedan plocka undan lite innan man börjar med dammtorkning, dammsugning och skurning och efter det så får det vara bra för idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0