Inte taggad!

Ja nu kanske det inte är så vanligt att man är taggad på att fara och jobba en måndagmorgon men idag var jag extremt icke taggad och det brukar jag inte vara. Har någon oro i kroppen och har inte ens något att vara orolig över, vad jag kan komma på i alla fall, så har ingen aning om varför jag känner så här. Dock så var det mycket värre inatt än vad det är nu.
 
Ikväll blir det i alla fall att sova mycket tidigare. Får sluta tänka som jag gör varje dag att det inte gör något att jag är vaken till minst 23.00 (blir alltid längre) eller att jag ska börja se film 21.00-22.00 för ikväll blir det att gå och lägga sig vid den tiden. 
Sedan så hoppas jag även att jag får bli väckt av min väckarklocka imorgon och inte av någon fler mopedist som står och varvar sin moped typ 5.20 på morgonen. Trodde först det var någon som var ute oh höll på att jobba med någonting men det var det inte. Vet ej hur länge personen stod och höll på med irriterad hann man bli och sedan var det svårt att somna om helt.
 
Nä ta och trycka i mig lite frukost och sedan cykla iväg. Tror att jag tar gneket hela vägen idag då jag inte orkar fara till mamma och byta cykel. Däremot så är gneket värdelös i uppförsbackarna så får se hur jag gör.
Hoppas att ni andra får en bra dag och en låååång sovmorgon!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0