Ger upp för idag

Tror jag ger upp för idag, i denna värme så går det inte fort kan jag lova. Det som annars brukar ta strax över en timma har jag nu hållt på med sedan 18.00 och än är jag inte klar men jag är på god väg. 
Jag har nu dammsugat hela lägenheten och kan lova att det behövdes, har även tvättat några maskiner med tvätt, plockat undan så gott som överallt och rensat lite.
Det som är kvar att göra just nu är att diska och skura och bära ner resten av tvätten i tvättstugan och just det renbädda sängen.
 
Just nu ångrar jag att jag inte brytt mig ett skit om lägenheten utan bara "bott" här de senaste veckorna. Men när jag inte jobbar så ids jag inte vara hemma och framförallt inte vara hemma och städa, då tycker jag att det är bättre att ta vara på de lediga dagarna och göra roliga saker istället. 
Men nu har jag gjort lite i alla fall och någon liten sak till kommer jag nog att göra innan jag går och lägger mig.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0