Det blev en lång dag

Det blev en väldigt lång dag igår. Var ju tänkt att jag bara skulle jobba 7.00-12.00 men eftersom en på våran avdelning blivit "utlånad" till en annan avdelning så fick jag jobba delad tur. 
Var riktigt trött redan klockan 12.00 när jag kom hem eftersom jag bara sovit i några få timmar på natten och dessutom sovit oroligt de timmarna. Sedan så var jag inte på bästa humöret heller eftersom jag hade sett fram emot att få fara till stugan och sova där i lugn och ro. 
 
Efter mitt andra pass igår så for jag hem till mamma och fikade och bytte cykel innan jag cyklade hem igen och gick ut en sväng med hundarna. 
Var vaken i ca en timma och tittade på tv väntade på att Robert skulle komma tillbaka från sin fisketur och ringa och säga godnatt men somnade så många gånger på soffan att jag gick och lade mig istället och hade inte ens reagerat på att Robert hade ringt 3(!) gånger bara en liten stund efter att jag somnat och jag brukar normaltsätt inte sova mig igenom min ringsignal.
 
Idag blir det i alla fall bara 5 timmars jobb och har sovit riktigt bra med undantag för att jag vaknade strax före 4 imorse och trodde att det var dags att kliva upp men då var det bara att vända på sig och somna om. 
Och ikväll blir det att sova på en gång när jag kommer hem eftersom jag ska upp så tidigt imorgon bitti och några hundar behöver jag inte heller gå ut och gå med eftersom Robert har varit hit och hämtat dem och imorgon ska även jag åka bort och vara borta i några dagar, mer om det senare...
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0