Ledig dag

Idag så är jag ledig men blev faktiskt tillfrågad om jag ville jobba idag med, men sa att jag inte kunde. Visst ska man ta vara på alla arbetspass som man får men eftersom jag varit sjuk så länge och det fortfarande inte har gått ur kroppen, vilket jag kände igår när kroppen började göra ont i slutet av dagen, så kändes det bra med en vilodag istället för 7 dagars jobb på rad som det annars skulle ha blivit eftersom jag tagit på mig att jobba imorgon också.
 
Men men åter till idag, vaknade strax efter 10.00 och kände mig otroligt utvilad, inte hänt på jag vet inte hur länge. Har tills nu bara suttit och latat mig, pratat i telefonen och kollat datorn eftersom vårat internet tycks funka nu igen efter alla överbelastningsattacker mot Telia.
Nu ska jag ta en dusch och städa undan lite och sedan invänta Robert som är ute och fiskar och se vad vi hittar på att göra när han kommer hem. 
Sedan behöver jag inte lägga mig så förskräckligt tidigt ikväll heller eftersom jag inte börjar jobba förrän 16.15 imorgon.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0