Inte så sen start på dagen

Trodde att eftersom jag somnade så sent inatt så skulle det inte finnas en enda chans att jag klev upp innan 12.00 idag. Men ack så fel jag hade för klockan 10.00 vaknade jag pigg och utvilad. 
Fram tills nu så har jag duschat, diskat hälften av all disk, plockat undan nästan överallt, bäddat sängen och packat en kartong med saker som ska till stugan. Sedan har jag hunnit lata mig en stund också och kollat på tv.
Nu ska jag ner i tvättstugan och fortsätta att tvätta och efter det fortsätta med diskberget innan det är dags att äta middag och sedan fara iväg och jobba i några timmar.
 
Imorgon är det pimpling i Bredträsk som gäller så hoppas att jag kommer att få något då då jag också ska pimpla för en gångs skull och sedan hoppas jag att jag kommer att vara piggare den här gången. Sist då vi var ute och pimplade hade jag bara sovit ett par timmar och var som en död sill och somnade till och med på en bänk vid elden xD
Nä ta och fortsätta så att jag kan ta det lite lugnt också innan jag ska fara på jobbet.
 
5 dagar kvar till jul också...överväntad!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0