Helt slut...

Känner mig helt slut i kroppen efter inte allt för många dagars jobb. Jobbade ju torsdag och fredag förra veckan och sedan ledig lördag och sen jobb söndag-tisdag och jobbar även imorgon.
Igår blev det dessutom övertid, var tänkt att jag skulle jobba 12-20 men eftersom de var kort om personal så fick jag komma in 2 timmar tidigare. Eftersom jag kom tidigare så fick jag först veta att jag då skulle få sluta 2 timmar tidigare, alltså 18.00. Men så blev det inte eftersom de var kort om personal även på kvällen, så stannade till 20.00 i alla fall. Så var lagomt slut på igår och då var det en massa händelser på hemmafronten att ta tag i då jag kom hem också. Kom i säng rätt så sent och sedan upp tidigt idag för att jobba 7-12 och sedan vänta på bussen i 50 minuter när jag skulle hem. 
Kom hem, tog ett långt fotbad och sedan gick jag ut med hundarna, diskade och satte igång med middagen och efter den började jag frysa som en tok och slocknade i lite mer en en timma, något som jag inte hade tänkt med tanke på hur svårt jag har att somna på kvällen.
Nu har jag i alla fall hunnit diska undan från middagen och fixat för imorgon bitti. Eftersom jag inte börjar förrän 7.30 så hade jag tänkt ta sovmorgon till 6.30 ;) Får se om jag somnar ikväll och om jag kommer att vara lika seg på eftermiddagen imorgon när jag kommer hem. Men på torsdag är jag ledig och då blir det att sova ut riktigt ordentligt!
 
Förhoppningsvis kommer denna förkylning gå ur kroppen snart så att man slipper känna sig orkeslös, sedan får sömnsvårigheterna försvinna helt de med och hoppas även att allt med familjen ordnar sig! 
Men för att se det positiva i det hela, imorgon är det en vecka kvar till julafton och då får jag umgås med släkt och vänner och bara ta det lugnt! Dessutom ska Robert få sin julklapp som jag verkligen längtar efter att få ge honom och ska även bli intressant att se vad han har köpt till mig :)
 
Men nu ut med hundarna och sedan hoppas på sömn direkt när jag lägger huvudet på kudden. 
Godnatt!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0