Dags att gå hem

Nu for mamma på stickcaféet och det är väl dags för mig att börja vandra hemåt. Ska göra biffar när jag kommer hem och det lär väl ta ett tag. Ska bara försöka dra med mig min lillebror ut så att han kan hämta ut Roberts julklapp som kommit idag. 20 dagar kvar till julafton och förhoppningsvis så kan jag hålla mig från att berätta vad det är jag har skickat efter. Men är inte det lättaste att övertala honom har jag märkt så blir väl att muta han med något. 
 
Sedan ikväll så blir det att bara ta det lugnt, är fortfarande inte pigg så hoppas att det ska gå över snart så att man kan jobba igen! Börjar vara lite less på att vara hemma och dessutom är det inte helt fel att tjäna pengar heller.
Nä ta och börja med övertalning och mutning så att man kommer hem någon gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0