500kr rikare!

Ja då var man 500kr rikare efter kvällens bingolotto! När vi var och köpte lotterna så fanns det bara en kvar så de fick öppna en ny bunt med lotter. Tänkte direkt när hon öppnade den att jag ville ha den lotten eftersom det säkert var en vinstlott, och rätt hade jag.
Detta är första gången jag vinner på en väldigt lång tid och senaste gången jag vann så var det en ny lott, tror faktiskt aldrig jag vunnit denna summan utan högsta vinsten för mig har varit 200kr.
 
Sa lite skämtsamt till Robert att man kanske borde köpa 10 lotter till nästa söndag men det tyckte han inte var någon bra idé.
Så får se vart dessa pengar går, men det finns ju alltid hål att stoppa dem i och speciellt nu när det snart är jul!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0