2:a advent

Idag är det andra advent och jag har kommit fram till att det nog inte finns någon månad som går lika långsamt som denna. Är helt överväntad till julafton och då är det inte ens julklappar till mig som jag ser fram emot utan det jag ser fram emot är att få ge Robert hans julklapp. Jag bara vet att han kommer att bli glad över det som jag har köpt till honom, även om min plånbok kanske inte kommer att vara lika glad de närmaste månaderna. Men när man hittat något som är helt rätt så är det värt det.
 
Jag har ju även tagit min barnslighet till nästa nivå i år och köpt en chokladkalender. Men eftersom jag inte gillar de vanliga chokladkalendrarna så försökte jag hitta en annan och hade turen att hitta en med min favoritchoklad, nämligen Kinderchoklad! Så kommer bli en massa gott till mig fram till jul ;) Sedan får vi se om jag även får något skoj då julen är här, tycker Robert kan vara lite snäll och ge mig en julklapp i år då jag har fixat en sådan bra julklapp till honom.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0