Mini-tripp med husvagnen

Imorgon så ska vi iväg på en liten mini-tripp med husvagnen, jag, Robert, Erik och Nova (Torgny ska få vara hos mamma). Vi ska till samma ställe som jag och Robert var på i början av sommaren nämligen Bredträsk. Så det ska bli kul att fara bort i helgen. 
Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att vi får någon fisk också eftersom vi ska fiska när vi är där, fast vad hade man förväntat sig när Robert ska med?
 
Och eftersom Robert tog ledigt imorgon så kommer vi att komma iväg relativt tidigt så att vi hinner komma fram och göra i ordning allt som ska göras lagom till middagstid. 
Hoppas bara att jag hinner packa allt som ska med och inte glömmer något den här gången. Sist var jag så dum att jag bara packade ner kläder för lite kallare väder och så blev det jättevarmt och hade bara ett ombyte som passade till det vädret. 
 
Hoppas att ni andra får en bra helg, lägger ut bilder efter helgen!
 
Bild från sist då vi var där 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0