Lights

Igår åkte jag och Robert in till stan eftersom det var tänkt att han skulle besikta bilen, men det blev ingenting med det eftersom besiktningstiden som var bokad till igår hade ändrats p.g.a ägarbyte efter bokningen. 
Men tog i alla fall en sväng på ÖoB medan vi liks var i närheten, blev bara en snabb sväng eftersom Robert skulle tillbaka på jobbet igen men hittade i alla fall det jag var ute efter och det var...
 
 
 
... en ljuslåda! Har velat ha den här ett bra tag nu och första gången som jag såg den så bad jag Robert att köpa den och det var ett antal månader sedan men han hittade den inte vid det tillfället.
Sedan när han och jag for in till öob så hittade jag den men var tveksam till om det kanske skulle bli för stor för hyllan under bordet men som man ser på bilden ovan så passar den alldeles lagom där. Mätade i alla fall för säkerhets skull igår innan vi for dit så visste med säkerhet att den skulle passa.
 
Men kom även hem med två nya korgar till badrummet eftersom jag även har gjort om i skåpet där inne och fått det mer snyggt än att allt bara ska stå på en hylla och samla damm och se dumt ut, bild på det senare. Sedan köpte jag även lite böcker (ingen överraskning när det gäller mig kanske) och så köpte jag såna där fejk crocs eftersom vi skrev in oss på gymmet igår och då gäller det att ha skor också, även om det är ett par av den sorten som inte alls passar mig men de får duga så länge tills jag hittar ett par som gör det.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0