Helgen som var

I fredags så for jag till stugan efter jobbet. Var tänkt att jag skulle fara direkt efter jobbet men eftersom det var kaos (och hade varit det hela dagen) p.g.a personalbrist så fick jag stanna tills klockan 17.00. Då hade min skjuts redan åkt så min snälla storebror Magnus skjutsade mig dit. 
Där hade det åskat, blixtrar och regnat som bara den innan vi kom fram men när vi kom så hade det nyss slutat så slapp åka båt i regnet i alla fall.
 
På kvällen så åkte vi till Badön och byggde en flotte av allt timmer vi hade kvar att hämta där, sådant som var för tungt att dra med skotern. Blev ju inte världens snyggaste flotte men gick ju någorlunda bra att åka på för de två frivilliga som åkte på den ;P
 
 
Lördag: Var tänkt att vi skulle åka hem men det blev inte så. Istället så for vi till Bjurholm och åt mat och handlade lite innan vi for tillbaka igen. 
De andra försökte att bygga om flotten lite så att man kunde sitta fler personer på den, men de gick inte så bra. Under tiden så umgicks jag med gubbarna och spelade kort.
 
Sedan så blev det grillad kyckling till middag och massa skoj under kvällen. När man umgås med vissa personer så får man verkligen skratta. 
 
Söndag: Efter att ha städat i stugan så skjutsade vi hem gubbarna för att sedan fara iväg och handla lite på Lidl innan vi for och åt. Efter det så for vi hem och flyttade på husvagnen så att syrrans kille kunde komma in med bilen på uppfarten när de kom hem.
Efter det så fixade vi lite smått hemma innan vi gick och lade oss.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0