En liten resa i helgen

Idag när Robert kommer hem från jobbet så ska vi iväg med husvagnen, bara vi två eftersom hundarna kommer att ha hundvakt (Nova hos Roberts mamma och Torgny hos min mamma så att han får leka med Roya och Lillan).
Vi ska inte nå långt utan bara till Lycksele och imorgon ska vi till djurparken, vet inte hur länge sedan det var som jag var på en djurpark sist men skulle tippa på att det var när jag, pappa och Daniel var i Furuvik och det var ett antal år sedan.
Sedan så får vi se vad vi hittar på att göra resten av tiden. Ska i alla fall bli skönt att få komma bort några dagar och inte behöva tänka på så mycket. 
 
Får väl ta en massa bilder och sedan försöka att komma ihåg att lägga ut dem nästa vecka. Ska även lägga ut bilder från förra campingturen och på våran senaste fisketripp till Åsele.
Men nu ska jag fortsätta fixa för denna resa och hoppas på att helgen kommer att bli lika rolig som jag har föreställt mig att den kommer att bli. 
 
 
Förra gången vi skulle till Lycksele för besiktning av husvagnen. Nu blir det samma vagn men annan bil.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0