Dag 3/6

Idag var det tredje dagen på denna sexdagars vecka. Har alltså gjort halva veckan. Ju mer dagar som går desto jobbigare känns det att veta att jag inte kommer att ha något jobb från och med måndag. 
Idag så var det bara 5 timmars jobb och det gick väldigt långsamt eftersom vi var en extra och hade inte så mycket att göra nu på morgonen. Men det är bra med sådana dagar också, kan ju inte vara full fart jämt som i fredags då jag knappt hann dricka något på hela dagen, förutom på rasten då.
 
Nu väntar jag på att Robert ska sluta jobba så att han kan fara på ica och hämta ut min kapslar som jag beställt (i hans namn ,) ) och sedan ska vi fara och hämta hem några högtalare från stugan och efter det så ska vi bada. 
Så kanske ska passa på att gå ut med hundarna en sväng innan han kommer istället för att sitta här och dega. Hade tagit med dem om det inte vore för att vi inte kommer ha någon plats i bilen på vägen hem. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0