Dag 2/6

Idag så är det andra jobbdagen på denna 6 dagars vecka. Sedan så är det även min sista vecka vilket inte alls känns så roligt eftersom jag trivs så bra där. Men förhoppningsvis så får man komma in och jobba lite emellanåt eftersom jag fortfarande kommer att stå kvar som vikarie. Har även lite andra saker inplanerat för hösten men skriver mer om det senare.
 
Idag så böjar jagh 16.15 så det är ett tag kvar. Var och hämtade min cykel på jobbet igår kväll eftersom jag lämnat den där då vi for till stan direkt efter jobbet i måndags. Men idag så behöver jag den eftersom det var så osäkert om Robert kunde köra mig eller inte då han slutar 16.00. Men har inget emot att cykla då jag har gjort det hela sommaren när han har varit i stugan.
 
Så får hoppas att det blir en lugn kväll, om inte annat så tror jag att vi är tre stycken ikväll eftersom det var en som skulle ha inskolning i veckan. 
Nu har jag inte tid att sitta här längre eftersom jag måste springa iväg en sväng på ICA och handla lite, förbereda middagen och göra mig i ordning och sen bär det iväg på jobbet som sagt.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0