Beställt lite kapslar

I torsdags så beställde jag lite nya kapslar till min kapselmaskin. Har länge velat ha en sådan så förra månaden när de hade bra pris på ICA (10 förpackningar kapslar + maskinen för 559 kr) så kunde jag inte låta bli att köpa den. Det enda som jag inte är riktigt nöjd med är att man inte kan ställa in på en mätare hur mycket vatten det ska gå åt som på min systers utan man får hälla upp den mängden som krävs för varje kapsel. Så det är lite irriterande eftersom jag än inte har kommit på hur jag ska få det bra utan blir mest bara blaskigt. Men kan alltid sälja den i framtiden och köpa en annan med den funktionen som jag är ute efter.
 
Nu har jag i alla fall beställt lite nya kapslar, bland annat isté, chokladdrycker och chai te och väntar bara på att de ska komma hit. Enligt postens hemsida så ska de levereras imorgon någon gång och senast jag kollade så hade paketet precis varit i Örebro.
Så imorgon kväll kanske man kan dricka lite gott isté på balkongen ;D
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0