Slö dag

Idag blir det en sån där slö dag känner jag. Fryser och är trött men ska väl ändå försöka göra lite matte så att jag hinner klart kapitlet innan onsdag. Kordinatsystem var inte min starkaste sida märkte jag men det är väl bara att öva och öva tills det sitter, som med allt annat. 
 
Tror Robert är helt tvärtom mot mig idag. Han har redan varit på jobbet och lastat ett släp fullt med pallar och dyligt som vi fått för att elda och sedan har han även hunnit sälja några bilstolar som vi haft stående nere i källaren. 
Jag själv blir nästan bara tröttare av att se han flänga runt fram och tillbaka. Kan han inte dela med sig lite av sin energi istället?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0