Vilken åska?

Imorse när jag vaknade och kollade facebook så såg jag att nästan alla skrivit om åska. Att det har åskat nästan hela natten här och att det mullrat så kraftigt att hela huset har skakat och blixtrat så att hela himlen lysts upp. 
Själv så har jag inte märkt någon åska över huvud taget utan har för första gången på flera nätter sovit som en stock. 
Och eftersom jag inte är ett stort fan av åskan så var det ju bara bra att jag sov så djupt att jag inte ens märkte av den. Men samtidigt så känns det lite dumt att jag inte ens märkt något om det nu har åskat så kraftigt som alla säger.
 
(Bild:Google)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0