Sömnig!

Somnade inte förrän 03.30 inatt. Sedan ringer Robert och väcker mig 3 timmar senare för att fråga när bussen hem går. Trodde han verkligen att jag skulle kunna rabbla busstider när jag är alldeles yrvaken och dessutom tider från en busslinje som jag aldrig brukar åka?
Så han sa att han skulle höra av sig senare men det blev jag som fick ringa upp när jag vaknade istället. Då var det han som blev väckt. Hann inte ens säga klart alla tiderna innan han började snarka i mitt öra. Så för att vara på den säkra sidan så smsade jag tiderna istället. Nu återstår det bara att se om han hinner vakna innan bussen som han hade tänkt åka går, känns mycket tveksamt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0