On the road again

Efter helgen i stugan så blev det en heldags roadtrip tillsammans med Birra, Nova och Birras syrra Louise till Strömsund. Birra kollade på en häst som hon tänkte köpa och eftersom jag är så dålig på hästar så är min enda kommentar om den att den var hur söt som helst :)
På vägen hem så tittade jag även förbi hos pappa tvärt för att låna toaletten. Däremot så verkade han nästan gladare över att se Nova än mig xD Men ska ju dit nästa vecka igen och då ska jag vara där i några dagar medan Robert är i Vilhelmina och fiskar. Får se om Daniel får plats i bilen då det skulle vara mycket roligare om han också följde med dit.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0