Detta var inte igår

Robert hittade några skivor sist när vi var i stugan som jag visste det var gamla bilder på. Hade totalt glömt bort att jag tagit hem dem tills idag då jag skulle leta en grej i min väska.
Så sitter och kollar på dessa bilder nu och säger bara att man får skratta. Nu verkar alla inte vilja fungera tyvärr utan får bara datorn att låsa sig men har lyckats föra över några till datorn som jag hade tänkt dela med mig av här. Säger bara att detta var verkligen inte igår!
 
Jag som 15 åring
 
 
 
Daniel 10år 
 
 
Jag när jag gick ut nian
 
Jag och pappa
 
För er som undrar, nä vi är inte helt hundra
 
 
Lite äldre bilder från konfirmationsresan till Uppsala & Stockholm 
 
Minns du detta Birra? Jätteglassen som ALDRIG tog slut. Slutade med att vi gav bort den till fåglarna
 
 
Vi for på någon vikingamarknad. Hade roligare bilder från det här men alla gick inte att föra över från skivorna tyvärr.
 
Och så en bild från konfirmationen måste jag ju ta med. 
 
Och sist men inte minst så måste jag bjuda på en 6år gammal bild på min älskling. Detta var bara några veckor efter att vi blev tillsammans ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Birra

Hej!
Ja detta smög sig upp gamla minnen <'3
Knappt så man kan dem minnas!
Ja, Glassen gav vi till fåglarna och en hemlös gubbe som hade en hund som oxå åt av glassen :)Och han var verkligen mysko ;) haha
Å.. slottet å hästarna minne ännu det som vi fick lida i regnet pga av en viss person -.-
Ja, detta var verkligen inte igår nej minsann flera bilder som väckte en till liv<3

Svar: Ja det var ju inte bara roliga saker på den resan. Hehe hade glömt bort gubben med hunden men minns det nu när du påminde mig, minns att gubben såg så lurig ut men att hunden var så söt :)Ska se om jag lyckas få över lite fler gamla bilder från skivan så kan jag lägga upp dem också :)
Emelie

2013-06-14 20:01:44
URL: http://ReLife.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0