Då var ännu en helg över

Då var den här helgen också slut och det var länge sedan som en helg har gått så här fort. Känns som att den inte ens hann börja så var den slut. 
I lördags så hann jag bara vakna och så var det att bege sig av hem till mamma för att hjälpa Daniel att städa. Ville inte att han skulle göra allt själv eftersom han låg i feber. 
Efter att städningen var klar så for jag bara hem och duschade och bytte om och for och mötte upp Robert hos några kompisar till oss. Var egentligen inte sugen på att fara någonstans utan hade helst bara velat vara hemma och slappa. Men hade roligt i alla fall och vi var väl inte hemma förrän 03.00 någon gång.
 
Igår så gick jag bara och väntade på att Robert skulle vakna till liv så att vi kunde gå till mamma och hälsa på. Hon har ju varit i Stockholm i ca en månad och kom hem i lördags kväll. 
Fick fina doftljus av mamma med vaniljdoft och hon fick fotoboken som jag har gjort åt henne :)
 
Nu är det bara att se fram emot nästa helg som börjar redan nu på onsdag för våran del eftersom Robert har tagit ledigt torsdag. Så då blir det att vara i stugan och ha roligt med nära och kära och hoppas på att midsommar blir lika rolig som förra året.
Kommer även att fotas mycket så är bara att hålla utkik efter midsommar.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0