Bilder från midsommar

Då var ännu en midsommar över och jag har haft det riktigt trevligt, trots irritationen över vissa gubbar som aldrig kunde vara tyst!
Däremot så är jag lite besviken över att det inte blev något bad men sommaren är inte slut än.

 
 
 

Min och Birras fina midsommarstång :)
 
Fin bild på Birra och Charlie
 
 
Var bara tvungen att lägga ut den här bilden :P
 
 
 
 
 
Robert lyckades få en gädda på mete
 
 
Vi hittade en fågel i skogen som inte var så pigg. Den reagerade knappt när man petade på den så tror inte att den hade så länge kvar att leva.
 
Är det kallt på sjön så gäller det att ha mössa på sig och så måste jag ju få bjuda på lite fula bilder på mig själv
 
 
 
 
Lilla monstret Charlie tillsammans med sin pappa Torgny
 
Okej blev kanske inte lite bilder utan snarare en hel del. Däremot så tycker jag att jag fotade väldigt lite i år jämfört med alla andra år. Men nu har ni fått se lite bilder i alla fall och vill tacka alla som var med och hade roligt tillsammans med oss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0