Bokmärken

Eftersom jag läser mycket och tar med mig boken överallt, som tillexempel under båtturerna på somrarna, så ser mitt bokmärke nu ut som skräp som jag lagt in i boken.
Och eftersom jag är lite små töntig av mig så kunde jag inte låta bli att skriva ut dessa bokmärken när jag var hos mamma igår, fick även skriva ut det på fotopapper så det blev ungefär lika tjockt som ett bokmärke.
 
 
Sedan så hittade jag en fin text som jag skrev ut. Trots att det skulle passa i en ram som var 13x18cm så var mycket av texten innanför ramen och syntes inte så limmade fast den utanpå ramen istället.
Har däremot inte bestämt mig för vart den ska hänga än.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0