Tack pappa ♥

Fick min julklapp av pappa tidigt i år eftersom jag sa att det jag önskade mig var en klänning till jul. Så han förde över pengar idag så nu har jag shoppat :D
Blev inte bara en ny klänning utan tre + ett par leggings. Så nu är inte bara klädenra inför jul räddade utan även kläderna till nyår!
Nu är det bara att vänta och vänta och hoppas att kläderna hinner komma fram tills dess. 
 
Här är lite bilder på det som jag har beställt, alla bilderna kommer från www.nelly.se
 
Klänning nr 1
 
Klänning nr 2
 
Leggings
 
Och till sist...
 
...klänningen som jag har suktat efter :D
 
Tack igen pappa! ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0