En helg hos mamma

Hela helgen så har jag varit hos mamma. I fredags så tyckte jag att det var det smartaste att sova över där eftersom hon skulle hjälpa mig att färga håret och sedan så skulle vi till stan på morgonen igår. Och Robert och Nova var ju liks inte hemma så ännu tråkigare att vara hemma då.
Sedan igår efter att ha sprungit runt i affärer hela dagen så satt for jag på ica och konsum här och handlade det sista i julklappsväg och sedan hem till mamma igen och se på film (hur många kramar finns det i världen och jägarna). När vi sett klart på filmerna så orkade jag inte gå hem så blev två avsnitt av Greys anatomy, såg halva American Pie: The book of love och sedan gick jag och la mig.
 
Men nu är jag hemma igen och tog Torgny med mig då Nova liks inte är hemma. Sedan under julhelgen så får han sova hos Mats (hans gamla fodervärd) och när Mats är där så får Torgny och Nova vara i separata rum.
Men nu ska jag trycka i mig lite middag, har väl gått upp minst 13kg under den här helgen då jag ätit massa onyttigt. Nu blir det i alla fall julmaten som blev över från Roberts jobb.
Efter det ska jag städa lite och sedan slå in julklappar och bara ligga och glo framför tvn hela kvällen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0