Dots

Hade tråkigt igår morse medan jag väntade på att ett program skulle börja på tvn så satte mig och exprimenterade med mina nya nagellack.
Måste påpeka att jag nästan aldrig målar mina naglar så är inget proffs. Så detta var lite utav en utmaning och lite dumt var det kanske att sitta i sängen och göra det utan att ha något bra ställe att ställa alla sakerna på och dessutom, med inte bara en, utan två katter som vägrade bli ignorerade. 
Så alla naglarna blev inte lika men blev ganska häftigt i alla fall. Och som man brukar säga, övning ger färdighet...
 
 
 
 
Till jul så funderar jag på att göra en sorts fransk manikyr fast istället för rosa och vitt så hade jag tänkt ta rött och vitt, säkert vanligt förekommande på jul men jag har aldrig testat det tidigare. Däremot så beror det även på vilka kläder jag ska ha. Men det återstår att se då ;)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0