Första promenaden gjord

Nu har jag varit ute och gått första promenaden med hundarna. Tog bara med mig Charlie och Torgny nu eftersom Nova knappt ens vill kliva upp på morgonen och ännu mindre sugen är hon vid sju tiden.
Gick bara bra förutom lite skällande från början, Charlie sätter alltid igång och skäller så fort man har kommit ut och såklart börjar även Torgny skälla då. Men de slutade ganska fort efter att jag sagt till dem på skarpen.
 
Nu ska jag väl försöka få i mig lite frukost och sedan ska jag väl vänta till 9.00-9.30 någon gång innan jag tar nästa promenad med hundarna. Men det får bli en kort en då jag ska iväg på arbetsförmedlingen sedan, ska bli kul att höra vad de säger idag. Hoppas på att få lite mer pengar och samtidigt hoppas jag på att de kan hjälpa mig läsa vidare så att jag får min gymnasieutbildning.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0