Flitig idag

Har varit upp i ca 1.5 timma nu och har redan hunnit bädda, moppa av golven i hela lägenheten, plockat undan, sorterat upp tvätten i olika tvättpåsar, betalat räkningarna och vattnat blommorna.
Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli 12.00 så att jag kan vara ännu mer flitig och börja tvätta all den där tvätten som jag har sorterat upp.
Men fram tills dess så hade jag bara tänkt ta det lugnt och skriva alla dessa blogginlägg som jag inte har skrivit ännu. Kommer även bli massor med bilder eftersom jag har fört över bilder från min telefon till datorn nu. Hade gärna velat blogga direkt från mobilen men appen strular hela tiden och låter mig bara lägga upp en bild till varje inlägg och när jag väl får dit bilderna så är det inte alltid säkert att de hamnar åt rätt håll.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0