Nya skor!

Fick mig ett par nya skor igår :) Men i år ska jag inte nöja mig med ett par nya skor utan ska även köpa lite mer sommarskor. Vill ha ett par ballerina skor i någon fin färg också och några finare skor som man kan ha när man går ut eftersom Torgny bet sönder mina förra sommaren, de går fortfarande att använda men måste stängas med en säkerhetsnål.
 
 
Här är i alla fall en bild på skorna jag fick igår
 
Har suttit och kollat lite på skopunkten nu. Blir väl att fara dit och kolla den 25e när jag får min lön. Får väl passa på att köpa 3 par skor då, 2 par till mig och ett par till Robert vars skor håller på att ramla i bitar då han haft dem så länge.

 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0