Haparanda och Hemavan

Jag vet att jag är lite seg på att lägga ut bilder här men nu får jag väl skylla på att det har varit påsk och att jag inte har varit hemma.
Men här kommer i alla fall bilderna från när jag var i Haparanda och Hemavan.
 
HAPARANDA
 
Blev som sagt lite chockad när jag kom in i hotellrummet och såg två sängar. Trodde att jag hade kommit fel först så gick ut och kollade rumsnummret igen :P
 
Hallen

En dåligt bild på rummet
 
Badrummet, tyckte att det var lite komiskt att ett rum för en person hade en större dusch än ett rum för två personer. 
 
På bussen på väg hem igen.
 
HEMAVAN
 
 
 
 
 
 
 
Blev bara "bussbilder" från resan fram och tillbaka till Hemavan. Hann aldrig ens kliva av bussen då det var samma buss som gick tillbaka hem igen, så var bara att sitta kvar. Men man ser i alla fall hur fint det var där, skulle gärna vilja åka tillbaka dit någon gång men då vill jag faktiskt kliva av också :P
 
 

 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0