Fullt upp idag

Sitter och tar det lugnt en stund innan jag ska sätta igång med dagen. Ska börja med att luncha med Robert och Ante och sedan när jag kommer hem blir det en promenad med hundarna i det fina vädret. Efter promenaden blir det hem och sopa och skura trappen, känner att det är våran tur den här gången. Och efter att trappen är städad så ska lägenheten städas.
Efter det, beroende på hur mycket klockan är, så blir det att börja med maten. Ska göra något som jag aldrig har gjort tidigare så får hoppas att det kommer att smaka lika bra som jag har intalat mig själv att det kommer att göra.
 
Blev i alla fall god frukost idag, det tyckte jag att jag förtjänade. Goda mackor med avokado och tomat, juice och jordgubbar.

Kommentarer
jennie

hahah hunden se ut och må bra :P

Svar: Hehe ja :P
Emelie

2013-04-30 10:12:32
URL: http://prinsessann.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0