Snart var den här helgen slut :(

Ja snart har den här helgen också tagit slut och har knappt gjort något och ändå så har tiden gått så fort.
I fredags blev jag riktigt pysselsugen och skrev ut lite bilder och gjorde schabloner och satt och lekte med det ett tag innan jag gav upp och la mig på soffan tillsammans med Robert och glodde på lite tv.
 
 
Blev även en frozen strawberry daiquiri till Tv tittandet, det var ju trots allt fredag. Tror jag ska börja göra såna här alkoholfria och ha att dricka på sommaren när det är varmt ute, riktigt goda.
 
Sedan innan det var dags att gå i säng så blev det en promenad med hundarna och såg då att dom hade satt ut lyktor i parken. Har ingen aning om varför man gör det men vet att det sker en gång/år. Fint blir det i alla fall, nu fick jag inte så jätte bra bilder på det eftersom det var svårt att stå still och fota när jag höll i en hund som inte ville vara stilla.
 
 
Igår blev det en långpromenad med hundarna tillsammans med Robert. Vi gick strandpromenaden och sedan hem till en vi känner eftersom Robert skulle hjälpa honom att skruva i hans motorcykel. Lilla Charlie var duktig och gick hela vägen och brydde sig inte ett dugg om alla hundar vi träffade på vägen, däremot så började han skälla på en joggare ;P Han tyckte väl att hon var taskig som inte kom fram och hälsade utan bara joggade förbi honom.
Blev några timmars skruvande för Roberts del i kall garaget medan jag stod och kollade på. 
Så blev en lugn kväll igår också tillsammans med Robert, vi åt god mat och såg film, lördagsmys på hög nivå!
 
 
Idag har vi sånt här "vackert" väder så medan Robert är och fortsätter skruva så ska jag tvätta lite kläder och fortsätta läsa min bok. 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0