Helg igen :)

 
 
Då var det helg igen och jag sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar någon gång så att man kan sätta igång och skura.
Sedan blir det att börja med dagens middag som blir panerad fisk och potatismos, orkar inte göra något mer avancerat än så idag.
Ska väl även hínna på Ica så fort Robert kommer hem med min leg för att hämta ut ett paket som jag fått, fick två påminnelser imorse med tio minuters mellanrum så dom verkar vilja att jag skyndar mig och hämtar ut det.

Imorgon blir det en sväng till NUS med syster och J eftersom J fått en tid där imorgon. Lite ovanligt att få en tid på helgen men dom har väl fullt upp så då får dom ge ut tider på helgerna också.
Så får väl se hur det går men förhoppningsvis så går det bra :)
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0