Drömbok

Har en bok där jag skriver ner mina drömmar, nu är jag inte så bra på att komma ihåg att skriva ner dom och tänker alltid att jag ska bli bättre på det. Det är ju roligt att läsa senare vilka sjuka, knäppa och roliga drömmar man har haft.
Började skriva i den 2005 så det var ju ett tag sedan och nu börjar den ta slut på sidor. Så imorgon när jag far till stan med mamma så ska jag kolla om jag hittar en ny drömbok.
Här är några som jag har suttit och kollat på och som jag fastnade för:
 
 
 
Dom här är från Lagerhaus, den första påminner lite om den boken som jag har nu. Eller så kanske det blir någon av dessa två från Clas Ohlson.
 
 
Hittade även några på Åhlens som jag tyckte var snygga men det gick inte att ta bilder därifrån. Så jag får väl se vad jag kommer hem med för sorts block imorgon, om jag ens kommer hem med något.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0