Detta fick jag med mig hem

Var ju i Umeå igår med mamma och sprang omkring i affärer. Fick inte med mig något anteckningsblock hem och inte heller det jag hade behövt till Roberts julklapp men fick med mig lite andra saker istället.
Förutom biljetterna vi for in för egentligen så hittade jag lite nya underkläder på Lindex och även ett par dog goggles till Nova från teknikmagasinet. Nova älskar ju att åka skoter tillsammans med Robert och tänkte att dessa kunde vara bra att ha då :)
 
 
 
Nu var det inte det roligaste att ha på sig tyckte hon men man måste ju vänja henne och jag tror inte att det kommer vara något hon tänker på när hon sitter på skotern. Så får väl se hur det kommer att gå, om det kommer någon snö dvs.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0