Städdag

Städade som en galning innan vi åkte till stugan och när vi kom hem så var jag noga med att diska efter maten, plocka undan allt på en gång m.m för att jag skulle få fortsätta ha det städat.
Men i helgen blev jag lat och gjorde annat som var mycket roligare så nu får jag ta smällen då hela lägenheten liknar en svinstia.
Och eftersom det kommer folk ikväll och ska kolla på hundvalparna så har jag väl inget annat val än att städa så att det ser lite bra ut i alla fall.
 
 
(bild:google)
 
 
Var också tänkt att jag och brorsan skulle ut och gå idag men det får väl bli ikväll eller imorgon, om jag nu städar allt idag och lyckas hålla det städat tills imorgon så kan jag ju göra vad jag vill. Men då har man väl turen att få spöregn eller liknande imorgon bara för det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0