I ♥ Paris

Är helt galen i Paris (Nej inte Paris Hilton utan staden Paris i Frankrike) trots att jag inte varit där, eller ens varit i Frankrike över huvud taget.
Vet inte varför jag gillar det så mycket men har gjort det enda sedan jag var liten och skrev nästan alltid om Frankrike när vi skulle skriva om ett land i skolan.
Nu gäller det väl bara att åka dit på riktigt någon dag också när man får råd med det. Men så länge jag inte har råd så får jag önska mig de här.
 
 
Några fina örngott som jag hittade på jotex, skulle passa riktigt bra hemma hos oss.
 
Den här tavlan med eiffeltornet och lite andra saker på som jag hittade på ellos.
 
 
 
Och sist men inte minst den här boken som heter "I heart Paris" och är skriven av Lindsey Kelk. Jag älskar ju att läsa och speciellt chick lit. Så en chick lit bok som handlar om Paris skulle ju inte vara helt fel.
 
Fyller ju år om ca 1.5 vecka så får väl önska mig något av det här och hoppas på att jag får det :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0