Sjuk...

Ligger hemma och är sjuk men känner att det börjar gå åt rätt håll nu i alla fall. Började i söndags med att jag frös som en tok trots massor med kläder och 2 täcken, feber :( Sen så blev det inte bättre av att jag kräktes på kvällen.
Igår var det feber, illamående och magproblem så det blev ingen praktik för mig. Sa till dom att jag skulle bli borta måndag och tisdag till att börja med så är hemma idag med.
Har inte vågat äta nånting än eftersom jag blev jätte dålig igår efter bara några skedar ris och sen så känner jag inte så stor aptit heller.

Men nog om det tråkiga. Igår for Robert och köpte en ny dator till oss vilket behövdes då den gamla börjat krångla. Den här är mycket snabbare och mycket bättre än den gamla. Det enda som saknas på den nya är en ingång för minneskort men man kan ju inte få allt.
Vi kommer ha kvar den gamla och ha som pluggdata till mig, den funkar ju även om den krånglar ibland.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0