Sjuk igen...

Ja då blev man sjuk igen men denna gången slipper jag magsjukan, är bara förkyld. For till praktiken imorse men efter att jag bara hämtat ut mina kläder och gått tillbaka till omklädningsrummet så var jag helt död så ringde upp till praktiken och hörde med dom hur jag skulle göra och hon jag pratade tyckte att det var bäst att vara hemma om man var förkyld, så att man inte råkade smitta någon av barnen.
Sen hann jag bara komma hem så sa mamma att hon skulle in till stan med en vi känner så följde med dom och handlade mat, mycket billigare där än här, så nu har vi mat så att vi klarar oss och har även hunnit med att betala räkningarna.
Hoppas jag är bättre imorgon, vill på praktiken men samtidigt vill jag inte riskera att smitta något av barnen där. Barnen på avdelningen som blir förkylda blir isolerade på sitt rum, undra om det gäller samma sak med dom som jobbar där? ;P
Åh är så j*vla less! Vill inte vara sjuk! Vill vara på min praktik :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0