Otrevliga människor...

Jag gillar inte otrevliga människor, det tror jag inte det finns någon som gör. Idag så mötte jag i alla fall en sån här otrevlig människa. Skulle hämta ut ett paket åt Robert och det hela slutade med att jag bröt ihop inne på bussgods på grund av den här otrevliga människan som skrek åt mig och fick mig att känna mig dum och mindre värd än vad jag egentligen är.
Robert säger att jag inte ska ta åt mig men vissa gånger är det svårt att inte ta åt sig och det här var ett sånt tillfälle. Att han sedan sa till Robert att jag var en lögnare och att de hade haft för många kriminella där på sistonde som om jag vore en sån fick det inte att kännas bättre för mig.
Hade han bara bemött mig på ett mer korrekt sätt så hade det inte behövt bli så här, men varför skrika på sina kunder och säga elaka saker? Och när jag snällt sa åt honom att han inte behövde vara så otrevlig så blev det bara värre.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0