Lördag = Shopping!

Tänk om man hade haft mycket pengar då hade jag velat shoppa jämt, fast jag tror att man skulle bli less på det i längen. I lördags blev det i alla fall shopping tillsammans med mamma, Daniel, S och hennes dotter. Hade riktigt roligt.
Daniel fick en ny kostym och jag trodde aldrig min lillebror kunde se så fin och vuxen ut, hon som hjälpte oss blev så förvånad när vi sa att det bara var 9an han skulle gå ut och inte ta studenten som hon trodde. Men han blev riktigt fin och får lägga upp bilder på honom sen efter examen :)

Sen handlade jag lite saker hem, blev många stora saker och är glad att vi fick skjuts hem för det hade varit lite jobbigt att släpa sakerna på bussen eller tåget. Det jag handlade var:
* En skrivare med skanner, nått som vi behövt ett tag så är glad att vi äntligen fått tummen ur och köpt en och nu slipper jag sitta och skriva av alla uppgifter från skolan för hand.
* En kylplatta till våran dator då datorn hela tiden stänger av sig då den blev varm hela tiden, men nu funkar den hur bra som helst.
* En ny grill, vi hade en liten bordsgrill innan men den är det inte mycket kvar av och delarna + ett fiskedrag ligger för tillfället på ICAs tak.
* Sen fick jag även investera i en ny tvålpump, var så nöjd med den andra då den passade in så bra i vårat badrum men efter 6 dagar var den i två delar, går vilt till här hemma :P Nä den stod inte så stadigt på vårat lutande handfat och dessutom var den i porslin...men nu har vi en ny (inte lika fin) i plast!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0