Paket påväg

Igår så skickade jag efter ett filmpaket till mig, filmerna som kommer i brevlådan är den oklippta versionen av silver fang som jag hittade för 299kr(!), tänkte beställa den för några år sedan men då gick den på över 500kr.
Har den på svenska men det är den klippta versionen så det är mycket som fattas.
Den andra filmen är Dirty Dancing 2, en av mina favortifilmer. Har sett den hur många gånger som helst och har haft den förut på våran externa hårddisk men nu när den är trasig så kan jag inte se den längre.
Så beställde den nu, den kostade bara 59kr så tänkte varför inte. Det är en bra film att se under gråa, tråkiga dagar.

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0