♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Nu är jag inne på dag två och ska skriva om min första kärlek. Min första kärlek är min nuvarande pojkvän Robert.
Jag och Robert träffades på ett ganska konstigt sätt så tänker inte gå in på några detaljer, dagen efter vi träffades så ville han skjutsa hem mig från min kompis. Han sa att han tyckte vi skulle träffas senare på dagen och det gjorde vi. 
Vi satt i hans bil i säkert 3 timmar och pratade och tittade på varandra. Bara någon dag senare så blev vi tillsammans.
Vi hade det lite jobbigt under dom första månaderna men vi löste det och sedan dess har det bara blivit bättre. Och i mars nästa år har vi varit tillsammans i 5år.
Har fått frågan om jag aldrig tröttnar, eller om jag aldrig blir sugen på att byta kille. Nej det blir jag inte, är fortfarande lika kär i honom som när vi först blev tillsammans och så hoppas jag att det kommer vara resten av livet.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0