♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Ja eftersom jag har börjat med det här dag för dag inläggen så är det väl lika bra att sätta igång med första dagen.


Jag heter Emelie och bor i Vännäs tillsammans med min sambo Robert som jag har varit tillsammans med i snart 5år. Tillsammans med oss bor även hundarna Nova 3år, Torgny 6 månader och katten Mellis 6år.
Läser till undersköterska/barnskötare på liljaskolan och kommer att vara klar våren 2012, funderar även på att vidareutbilda mig till sjuksköterska eller barnmorska senare i livet.
Bodde tidigare i Åsele tillsammans med min pappa och lillebror, men flyttade hit till mamma när jag skulle börja gymnasiet.
Har även 7 syskon varav 6 av dom är halvsyskon och dom är utspridda lite överallt i Sverige.
Nu kommer jag inte på något mer att skriva men det var ju lite om mig i alla fall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0