Bara för att

Vad heter ni? Emelie & Robert
Hur träffades ni? Jag och min kompis åkte bil med han och hans kompis när vi träffades första gången.
Hur länge har ni varit tillsammans? Vi har varit tillsammans i 4år 7månader och 16 dagar.
Är ni förlovade? Ja sedan 11/9-09
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Inte än
Har båda körkort? Nej
Kommer du ihåg första kyssen? Ja det gör jag, men vi var inte tillsammans när det hände.
Vem av er sa "Jag älskar dig" först? Robert
Vem är äldst? Robert
Vilka stjärntecken har ni? Jag: Lejonet, Robert: Vattuman
Vem fyller år först på året? Robert (Januari)
Vem är längst? Robert
Vem sjunger bäst? Tror inte att någon av oss sjunger särskilt bra, men får väl säga Robert för annars blir han väl ledsen.
Håller ni handen på stan? Oftast, beroende på hur mycket vi har handlat :P
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Inte så bra, hade bara träffats någon gång
Vad har ni gemensamt? Inte så mycket egentligen, men motsatser dras väl till varandra?
Blev du kär i första ögonkastet? Ja jag tror det, men förnekade det ett bra tag.
Har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi och vi pratar om dom nästan dagligen.
Har ni någon speciell låt? Vi har nog ganska många.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi.
Har ni varit utomlands tillsammans? Inte än men vi har planerat att göra det snart :)
Vilket är ert bästa minne? Har så många minnen så vet inte vilket jag ska välja.
Vem lagar bäst mat? Robert
Vad gör ni en vanlig fredagskväll? Är det inte fest så är vi och fiskar eller så sitter vi bara hemma och glor på tv.
Ger ni alltid varandra en puss när ni träffas? Inte alltid men varje dag i alla fall :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja ganska långt (10mil)
Blir du lätt svartsjuk? Båda två är väl mer eller mindre svartsjuka.
Brukar ni bråka? Händer väl men det är över på några minuter.
Ringer eller smsar ni mest till varann? Ja och vi gör det flera gånger om dagen <3
Vilken är din älskades finaste kroppsdel? Hela han är väl fin, men skulle jag välja en så skulle jag säga ögonen.
Brukar någon av er prata i sömnen? Robert gör det ofta, jag har säkert gjort det någon gång jag också.

Hittade det här på en blogg och tyckte att det kunde vara lite roligt att fylla i den, har liks inget bättre för mig för tillfället.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0