♥ Dag 9 – Min tro

Nionde dagen och jag ska skriva om min tro, jag är egentligen inte särskilt troende. Trots det så kommer jehovas hit nästan varje vecka nu och jag har inte mage att stänga igen dörren framför ansiktet på dom eller på annat sätt vara otrevlig, men sen så pratar dom mer om hundarna än vad dom pratar om bibeln.
Förut så trodde jag på ödet, om nu det räknas till en tro. Jag trodde att allt som hände en var förbestämt. Men sen så gick det några år då allt bara gick neråt för mig, som att jag halkat i en brant nerförsbacke och efter det har jag inte trott på ödet.
Fast någon gång händer det att jag tänker att: Ja det där måste vara ödet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0