♥ Dag 6 – Min dag

Ja nu är jag hemma från stan och ska berätta lite om min dag.
Idag så vaknade jag halv 7 eftersom jag skulle iväg på praktiken klockan halv 8. När jag kom dit så fick jag hjälpa till att städa allmänna utrymmen m.m fram till lunch.
Gick hem och åt lunch som fick bli en väldigt enkel lunch, havregrynsgröt. Även om hälften av gröten var fastbränd på botten i kastrullen.
Gick tillbaka till lunchen och vi fortsatte att städa golven och efter det blev det go fika, fransk choklatårta. Sen blev det även så att jag fick sluta en timma tidigare idag.
Efter att jag kom hem så satte jag mig och väntade på lillebror Daniel, vi har varit inne i stan och kom hem för ca 45 minuter sedan. Han köpte 2 spel och sedan for vi och åt eftersom alla affärerna stängde tidigt.
Jag som inte skulle köpa något kom hem med 2 tidningar och godis till mig och en stor energidryck på litersflaska till Robert.
Nu blir det att städa lite här hemma och sedan är det dags för sängen, känner mig helt slut i kroppen.

Kommentarer
Julia Lahti

lagt till dig med nu :D

2011-11-04 22:52:36
URL: http://julialahti.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0