♥ Dag 3 – Mina föräldrar

Då är jag inne på dag tre och ska nu skriva lite kort om mina föräldrar.
Börjar med min mamma, Marguerite Näslund (kallas för Maggie)
Hon kommer ursprungligen från Stockholm men har bott "här uppe" i flera år. När hon var 18år fick hon sitt första barn, min äldsta storebror Göran. Och hon har sedan dess fått 5 barn till varav 2 med min pappa, jag och min lillebror Daniel.
Hon är jätte duktig på att sticka och virka och vet inte hur mycket hon hinner göra på en vecka, men kan säga en sak, det är inte lite. Så vill jag ha nånting stickat så frågar jag alltid mamma.
En sak kan man vara säker på när det gäller min mamma och det är att hon alltid ställer upp, oavsett vad. Hon har varit ett stort stöd för mig många gånger.
Det här är min pappa, Enar Hansson. Han bor i Åsele tillsammans med min lillebror Daniel.
Innan han träffade min mamma så hade han två barn, mina bröder Göran och Anders. (jepp jag har två bröder som heter Göran).
Om jag bara fick beskriva pappa med ett ord så skulle det vara ordet mångsysslare. Han klarar verkligen av att ha många bollar i luften.
Och även han är bra på att ställa upp i vått och torrt och han finns alltid där när man behöver honom.

Det var lite grand om mina föräldrar, vet inte vad jag mer ska skriva om dom.
Eller har föressten en sak till att säga och det är att jag älskar mina föräldrar jätte mycket! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0